εμεισ

Μαζί στον ελληνικό, ευρωπαϊκό και παγκόσμιο πολιτισμό!

 Η“Πολιτισμός εν Κινήσει” Κοιν.ΣΕπ, στο πλαίσιο κοινωνικής και συλλογικής ωφέλειας, σχεδιάζει το διαδικτυακό περιοδικό πολιτισμού “cgmakes / Cultural Generation Makes” για την καταγραφή, διάσωση και ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς, ανταποκρινόμενοι έμπρακτα στην ανάγκη για δωρεάν μεταφορά τεχνογνωσίας. Στόχος μας είναι να επικοινωνήσουμε με περισσότερους ανθρώπους τις εκφάνσεις του πολιτισμού, εστιάζοντας στην άυλη πολιτιστική κληρονομιά, βάση κριτικής σκέψης. 

Το πολιτιστικό περιοδικό “cgmakes”αποτελεί μέρος των δραστηριοτήτων βιώσιμης ανάπτυξης της Κοιν.Σ.Επ Κοινωνικής και Συλλογικής Ωφέλειας Κινηματογραφικών και Πολιτιστικών Παραγωγών Διάδοσης και Προώθησης του Ελληνικού Πολιτισμού “Πολιτισμός εν Κινήσει”.
Υπεύθυνη έργου: Κωνσταντίνα Γεωργαντά

Κωνσταντίνα Γεωργαντά ( Αρχισυντάκτης)

Κωνσταντίνα Γεωργαντά-Σκηνοθέτης

βιογραφικό
Η Κωνσταντίνα Γεωργαντά είναι σκηνοθέτης, ερευνήτρια, παραγωγός. 
Έχει ολοκληρώσει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα δημοσιογραφίας What is News του Michigan State University, The Art of Visual Storytelling Specialization (Univerity of Colorando Boulder), Human Rights for Open Societies (Utrecht University), καθώς και Διοίκηση Πολιτιστικών Μονάδων στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Είναι επίσης πτυχιούχος της Ανώτερης Δραματικής Σχολής Γιώργου Αρμένη μέσω Υπουργείου Πολιτισμού και πτυχιούχος Ανώτερων Θεωρητικών της Μουσικής με μουσικό όργανο την κλασική κιθάρα.

ερευνητικό ενδιαφέρον
Το ερευνητικό της ενδιαφέρον εστιάζει στη σχέση της συλλογικής μνήμης με τον κοινωνικό χώρο/χρόνο και την κοινωνική ισότητα.
Έχει ολοκληρώσει κύκλους σεμιναρίων και εργαστηρίων για την 
προφορική ιστορία (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), την ποιοτική έρευνα (Ερευνητικό εργαστήριο ΕΑΠ), την κοινωνική ανθρωπολογία (Πάντειο Πανεπιστήμιο), καθώς επίσης και τα διαδικτυακά σεμινάρια Understanding Memory: Explaining the Psychology of Memory Through Movies (Wensleyan University), Feminism and Social Justice (University of California, Santa Cruz) και Black Performance and Social Protest (University of Michigan).

εργογραφία
Έρευνες της για την τέχνη που αξιοποιείται για την κατανόηση της κοινωνίας, έχουν παρουσιαστεί στο κοινό μέσα από εκπαιδευτικά δρώμενα (Μάνος Λοίζος: Όταν τα τραγούδια μιλάνε, Ο Καββαδίας Ταξιδεύει κ.α) στο Φεστιβάλ Δελφών Λάλων Ύδωρ, στο φεστιβάλ Τροφώνια κ.α.
Ως ντοκιμαντερίστρια  έχει δημιουργήσει 4 μικρού μήκους (Χιόνι στην Αθήνα, Λαϊκή Αγορά κ.α) καθώς και 5 δημοσιογραφικά. Τέλος έχει κάνει παραγωγή σε 6 μουσικά βίντεο.

δραστηριότητα

Είναι ιδρυτικό μέλος της Κοινωνικής Επιχείρησης Πολιτισμός εν Κινήσει για τη διάδοση και προώθηση του ελληνικού πολιτισμού, μέλος της διεθνούς φωτογραφικής πλατφόρμας Moments Collective και μέλος του κινήματος Black Lives Matter Global Network .
Ως εθελόντρια έχει συνεργαστεί με την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου στην ομάδα του Film Factory. 


 Το 2017 έλαβε το πρώτο βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου θεατρικού συγγραφέα από την Ένωση Ελλήνων Λογοτεχνών για το έργο της "Μετά την Καταστροφή" και θέμα την εγκατάσταση των Μικρασιατών το 1922, και από το 2018 είναι μέλος της Ένωσης.  


Από το 2022 είναι υπεύθυνη οργάνωσης και υλοποίησης για το Αρχείο Οπτικοακουστικής Ιστορίας της Πολιτισμός εν Κινήσει Κοιν.Σ.Επ..
Αυτή τη στιγμή πραγματοποιεί δύο μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ, το Ψίθυροι από Μέσα με θέμα τη δικτατορική Αλβανία του 1945 - 1991 (Soul Productions, ΕΡΤ, Πολιτισμός εν Κινήσει Κοινσεπ, Authorwave) και το Epirus για την παραδοσιακή ηπειρώτικη μουσική ως μέσο συγκρότησης της ταυτότητας του τόπου (Πολιτισμός εν Κινήσει Κοιν.Σ.Επ.).

Η cgmakes βάση σκοπών καταστατικού | "Πολιτισμός εν Κινήσει"

1.i.α. Σύσταση ενός υγιούς και γόνιμου καλλιτεχνικά περιβάλλοντος εργασίας και την αξιοποίηση των ειδικοτήτων των μελών σε έργα που πηγάζουν από το κοινωνικό ενδιαφέρον με κοινωνικό αντίκτυπο.
1.ii. Η εξυπηρέτηση κοινωνικών αναγκών τοπικού ή ευρύτερου χαρακτήρα με την παραγωγή προϊόντων και την παροχή υπηρεσιών, οι οποίες αποσκοπούν στη συμφιλίωση παραγωγής και κατανάλωσης, την εναρμόνιση προσφοράς και ζήτησης και τη διαμόρφωση νέου τύπου κοινωνικών σχέσεων βασιζομένων στη συλλογικότητα και στην ισοτιμία και όχι στον ανταγωνισμό.

α. Η διάδοση και προώθηση της ελληνικής ταυτότητας σε σύμπνοια με την παγκόσμια τέχνη και ιστορία.
β. Η παραγωγή και προώθηση της ανεξάρτητης πολιτισμικής δημιουργίας (αρ. 2 παρ. 5-ιβ του Ν.4430/2016 (ΦΕΚ 205/Α/31.10.2016) […]
δ. Η ανάπτυξη δεξιοτήτων και μεταφορά τεχνογνωσίας (αρ. 2 παρ. 5-η του Ν.4430/2016 (ΦΕΚ 205/Α/31.10.2016) μέσω κύκλου μαθημάτων […] σεμινάρια που σχετίζονται με την λαογραφία και τον πολιτισμό.
στ. Την τοπική και περιφερειακή ανάπτυξη […] με στόχους την τουριστική προβολή, τη δημιουργία θέσεων εργασίας, την ανάδειξη νέων καλλιτεχνών […]
ζ. Την πολιτιστική παρουσία στην άγονη γραμμή και τις απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας.
ι. Την καταγραφή, διάσωση και διάδοση της Ελληνικής Άυλης και Λαϊκής Πολιτιστικής Κληρονομιάς ή Πολιτιστικής Ιδιοκτησίας αυτής καθαυτής ή σε σχέση με τον Ευρωπαϊκό και παγκόσμιο πολιτισμό[..] 
ιγ. Την παραγωγή, μεταποίηση, προώθηση, διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς κάθε τόπου (αρ. 2 παρ. 5-ια του Ν.4430/2016 (ΦΕΚ 205/Α/31.10.2016) μέσω πολιτιστικών και κινηματογραφικών παραγωγών, που στοχεύουν στη διάδοση και ανάδειξη του πολιτιστικού αποθέματος, της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς […] τη δημιουργία θέσεων εργασίας.